- Startsida
- Utbildning & barnomsorg
- Synpunkter och klagomål
- Synpunkter, klagomål och tips på övrig verksamhet
Synpunkter, klagomål och tips på övrig verksamhet
Vad tycker du om verksamheten i Tanums kommun?
Vi vill veta vad du tycker om verksamheten i Tanums kommun.
Synpunkter, klagomål och tips ger oss värdefull information och möjlighet att förbättra verksamheten. Därför vill vi gärna att du berättar vad du tycker om de insatser vi utför och det bemötande vi ger.
Hur gör jag?
Du kan skicka in dina synpunkter via vår e-tjänst. Du kan också lämna dina synpunkter via telefon, brev eller personliga möten. Via kommunens kundcenter på 0525-180 00 kan du få hjälp att hitta rätt person.
Till e-tjänsten för synpunkter
Synpunkter om kommunens verksamheter (tanum.se) Länk till annan webbplats.
Så hanterar vi dina synpunkter
Om du lämnat namn, adress och telefonnummer (nödvändigt om du vill ha svar) kommer du inom två arbetsdagar att få en bekräftelse på att din synpunkt är mottagen. Om din fråga blir ett ärende kommer du även i bekräftelsen att få information om diarienummer, handläggare samt eventuell vidare ärendegång.
Om du inte blir nöjd med svaret
Om du inte är nöjd med svaret ska - på din begäran - dina synpunkter gå vidare till överordnad chef.
OBS!
Denna webbsida ersätter inte överklagande av myndighetsbeslut, och ska heller inte användas vid felanmälan.
Handlingar som kommer in till kommunen blir allmänna handlingar och är som regel oftast offentliga. Det betyder att alla kan ta del av dem. Känsliga personuppgifter kan dock skyddas av sekretess.
Kontakt
Kundcenter
Välkommen till dina
kommunvägledare
Telefon 0525-180 00
Fax 0525-183 00
kommun@tanum.se
Måndag-fredag 8.00-16.30
Avvikande öppettider
Besöksadress
Kommunhuset
Apoteksvägen 6
457 31 Tanumshede
Tedacthuset
Storemyrsvägen 2
457 31 Tanumshede
Postadress
Tanums kommun
Verksamhet/mottagare
457 81 Tanumshede
Barn- och utbildningskontoret
Kundcenter 0525-180 00
Besöks/postadress
Apoteksvägen 4
457 82 Tanumshede