Ledningsbloggen

Tanums kommun i topp när det gäller tillgänglighet och bemötande

Tanums kommun hör till de bästa i landet på service, tillgänglighet och bemötande via e-post och telefon. Det visar Sveriges Kommuner och Landstings årliga undersökning.

Svar på enkel fråga via telefon
87 procent av alla som kontaktar Tanums kommun via telefon får svar på en enkel fråga i vårt kundcenter. Detta resultat gör att vi ligger tvåa i Sverige och behåller därmed platsen från förra året.

Svar via e-post inom ett dygn
Andelen som får svar via e-post inom ett dygn är 99 procent i Tanums kommun. Även här ger resultatet oss en andraplats i Sverige. Under de senaste fyra åren har Tanum legat bland topp fem.

Kommentarer

    Du måste vara inloggad för att få kommentera

    Stängd för fler kommentarer

    Vänligen verifiera att du inte är en robot

    300

    Ledningsbloggen

    Här bloggar vi om aktuella frågor och händelser i kommunens ledningsgrupper.